it's about anything. too many to mention...

Wednesday, September 16, 2015

Penjelasan Laudya Bella tentang gaun jarangnya di FFB 2015

Hari Sabtu lalu, Laudya Cynthia Bella hadir sebagai salah satu tamu undangan dan nominator di acara Festival Film Bandung (FFB) 2015. Salah satu anggota BBB ini bahkan berjaya menorehkan sebuah prestasi baru dengan memenangi kategori 'Pemeran Utama Wanita Terpuji' atas wataknya di filem SURGA YANG TAK DIRINDUKAN. 

 Meski Bella sukses memenangi sebuah penghargaan, namun tak semua orang melantunkan pujian untuknya. Beberapa orang malah menghujat habis mantan kekasih Chicco Jericho itu kerana penampilannya. 

 Usut punya usut, netizen ramai-ramai mengomen dress yang dikenakan Bella malam itu, yang mana berwarna biru jarang. Tak mahu masyarakat memiliki persepsi yang salah tentang dirinya, wanita berusia 27 tahun ini menuliskan sebuah penjelasan panjang lebar di akaun Instagramnya. 

 Sayangnya, meski sudah dijelaskan, beberapa orang masih terus 'menyerang' Bella dengan kata-kata yang lumayan pedas. Sementara itu, para peminat setia Bella berusaha mati-matian untuk membela sang idola dari kritikan haters.

0 comments: