it's about anything. too many to mention...

Sunday, October 11, 2015

Agnez Mo sebut David Wiggins bodoh dan tak jujur?

Agnes Monica adalah salah satu public figure Indonesia yang sangat tertutup berkaitan kisah cintanya. Namun beberapa waktu lalu, penyanyi lagu Coke Bottle ini tak malu-malu mengumbar foto-foto mesra dirinya bersama seorang jejaka warga asing bertubuh kekar bernama Devin Wiggins di akaun media sosial meski kala itu dirinya enggan menjelaskannya secara rasmi pada umum. 

Uniknya, seiring berjalannya waktu, kini kedua-duanya diduga sudah tak lagi ada hubungan istimewa. Ini kerana, baik Agnez mahupun Devin sama sekali tak pernah memuatnaik foto-foto bersama lagi dalam jangka waktu yang cukup lama. 

 Nah, sebuah hal yang cukup menarik perhatian terlihat di akaun Twitter Agnez baru-baru ini. Tak ada angin tak ada hujan, wanita berusia 29 tahun yang biasanya tak pernah meluahkan masalah peribadi itu tiba-tiba menuliskan tweet yang berbau luahan terselubung. 

 Melihat tweet penyanyi yang sudah go internasional itu, peminat tak pelik langsung kepoh bukan main. Berbagai pertanyaan pun bermunculan, bahkan ada yang menduga-duga jika Agnez sengaja menyindir lelaki yang berkerjaya sebagai personal trainer itu pada tulisannya.

0 comments: