it's about anything. too many to mention...

Monday, January 18, 2016

Malu-malu, Nikita Willa masih merahsiakan kekasihnya

Banyak selebriti yang turut hadir di pernikahan Aryani Fitriana dan Donny Michael di Hotel Borobudur, Jakarta Pusat, termasuk juga Nikita Willy. Nikita yang datang ditemani ibunya tampak elegan mengenakan gaun setelan warna hitam.

 Tidak hanya ditemani ibunya, rupanya Nikita juga hadir bersama seorang lelaki yang disebut-sebut kekasihnya saat ini. Walaupun mereka tidak datang secara bersamaan, tapi kebersamaan mereka terlihat dalam salah satu foto posting Biby Alraen, kekasih Rifky Balweel. 

 Sejauh ini, lelaki pemilik akaun @tutde itu lebih sering menghiasi akaun Instagram Nikita. Menurut khabar yang beredar luas, lelaki asal Bali itu adalah usahawan restoran. Saat ditanya apakah lelaki yang bersamanya di resepsi pernikahan Aryani dan Donny adalah lelaki yang sama, yang ada di instagram Nikita, berikut jawaban pelakon Kau Seputih Melati ini. 

 Sampai saat ini, belum jelas siapa nama kekasih Nikita itu. Dalam berita yang beredar menyebutkan kekasih Nikita bernama Putu Gede. Namun, saat disahkan perihal nama tersebut, Nikita ada jawaban dan reaksi sendiri.

0 comments: