it's about anything. too many to mention...

Thursday, March 8, 2018

Dandan pakai baju pengantin, inikah petunjuk Luna Maya bakal segera menikah?

Hubungan antara Luna Maya dengan Reino Barack selalu menjadi perhatian umum. Kedua-duanya beberapa kali terlihat mesra, bahkan beberapa kali kedua-duanya juga diberitakan akan segera menikah. Namun hingga kini berita rancangan pernikahan kedua-duanya masih saja belum ada titik terang. 

 Baru-baru seorang makeup artist di akaun Instagram @victoria_makeupatelier memuatnaik foto-foto yang mengejutkan netizens. Foto tersebut menunjukkan Luna Maya yang tampil cantik dengan mengenakan baju pengantin lengkap dengan veil. Tak lupa headpiece bunga-bunga berwarna putih juga menghiasi kepalanya. 

 Menurut makeup artist ini, Luna Maya ingin tampak seperti pengantin Korea atau Jepun. 

Di foto selanjutnya, bintang filem 30 HARI MENCARI CINTA itu tampil bak pengantin dari Jawa Tengah. Rambutnya disanggul dan dihiasi dengan ronce melati. 

 Kali ini riasannya terlihat lebih tebal, terutama di bahagian mata dan bibir yang tampak merah merona. 

 Diakui Victoria, tidak perlu waktu lama untuk mendandani Luna Maya, yakni hanya 15 minit saja. Apalagi kekasih Reino Barack itu sudah ada wajah cantik sehingga tidak perlu banyak polesan. 

 Di salah satu muatnaiknya, Victoria mengisyaratkan Luna adalah calon pengantin. Seperti yang dipetik dari Liputan6.com, belum ada kenyataan rasmi dari Luna Maya berkaitan foto-foto yang beredar ini. Namun, melalui Instagramnya, makeup artist ini mengungkapkan Luna lalu tengah melakukan percubaan makeup pernikahan.

0 comments: