it's about anything. too many to mention...

Saturday, October 11, 2014

Julia Perez alami peristiwa mistik menjelang proses bayi tabung


Khamis Julia Perez berangkat ke Singapura untuk memeriksakan kesihatannya sebelum melakukan in vitro atau bayi tabung. Sebelum keberangkatan bintang filem Gending Sriwijaya mengaku merasakan peristiwa berbau mistik dan tahayul. 

 Peristiwa bermula saat Julia Perez sepanjang malam kesukaran memejamkan mata. Ditambah lagi, bingkai foto yang terpasang di kamar mandi tiba-tiba jatuh. Bingkai bergambar wajah Jupe jatuh tanpa ada yang menyentuh. 

 Fikiran Julia Perez langsung ke mana-mana begitu fotonya jatuh. Dia sempat mengaitkan peristiwa itu dengan rancangannya mengikuti proses bayi tabung. Dia sempat menduga adanya petanda kalau dilarang melakukan in vitro. 

 Jupe akan menjalani proses penyembuhan sakitnya terlebih dulu di Singapura dan Penang, Malaysia, yakni 9, 10, 11 Oktober. Bersamaan, dia akan menjalani proses in vitro di Penang. 

Proses kehamilan in vitro sendiri dimulakan dengan pengambilan sel telur Julia Perez yang akan dipertemukan dengan sperma di sebuah tabung. Setelah pembenihan berjaya akan disuntikkan ke dalam rahimnya dan menjalani proses kehamilan. 

 Jupe mengaku sudah menemui lelaki yang bersedia mendermakan sperma yang diperlukannya untuk proses in vitro.

0 comments: