it's about anything. too many to mention...

Saturday, October 11, 2014

Usaha bayi tabung, Jupe harap penderma spermanya adalah...


Beberapa waktu lalu, umum dibuat gempar dengan pengakuan Julia Perez. Aktres seksi itu mengaku bahawa dirinya divonis menderita kanser mulut rahim. Sebagai janda kepada Damien Perez, Jupe pun berharap dapat memiliki anak secepatnya. 

 Namun apa daya, kisah asmara yang dia bina nampaknya selalu kandas. Sempat sudah menjalani pertunangan dan siap menikah dengan pemain bola sepak Gaston Castano, Jupe harus menelan pil pahit dengan kembali menjadi single kerana pernikahan yang mereka dambakan batal. 

 Selepas putus dengan Gaston, Jupe sempat dikhabarkan menjalin asmara dengan pemain bola sepak muda lainnya, Diego Muhammad. Bersama mantan kekasih Nikita Willy itu, mereka berdua bahkan sudah begitu dekat dan saling sapa mesra di akaun laman web sosial.  

Hanya saja jika umum berharap Jupe boleh move on dan menjalin kasih dengan Diego, maka itu tidak terwujud. Kerana Jupe menegaskan bahawa dirinya dan Diego hanyalah teman. Di tengah statusnya yang masih sendiri dan tuntutan untuk segera memiliki anak, Jupe pun akhirnya memilih cara bayi tabung dengan mencari derma sperma. 

 Seolah tak peduli dengan kontroversi mengenai derma sperma, melalui Twitternya, Jupe bahkan sempat bergurau.

0 comments: