it's about anything. too many to mention...

Saturday, October 11, 2014

Lama tak muncul, Adele kini tampak semakin kurus


Sejak memutuskan membina keluarga, Adele memang semakin jarang muncul di depan umum. Setelah dia hadir di acara Grammy Awards 2013 lalu, rasanya sudah lama kita sekali tidak melihatnya. 

 Namun pemandangan agak mengejutkan muncul saat penyanyi lagu Someone Like You ini muncul di London pada Rabu lalu. Saat itu, dia baru saja meninggalkan Hackney Empite theatre untuk melihat pertunjukan muzik. 

 Berbeza dengan seorang yang kita kenal sebelumnya, kini dia tampak jauh lebih kurus, dan pipi chubbynya pun tampak sudah lenyap. Tulang pipinya pun terlihat sangat berbeza dari penampilan terakhirnya beberapa waktu lalu. 

 Beberapa sumber mengatakan bahawa selama ini dia memang menjalani olahraga secara intens. Selain mengupah pelatih peribadi, dia juga melakukan senam pilates dan berhenti merokok. 

 Padahal sebelumnya, dia sempat mengatakan bahawa dia sangat yakin dengan tubuhnya yang padat dan berisi. Dia menolak pergi ke pusat kesegaran kerana dia lebih suka bereksplorasi dengan muzik, berbanding keseksian tubuh.

0 comments: