it's about anything. too many to mention...

Saturday, October 4, 2014

Pinkan Mambo jadi buah bibir media, ini reaksi suaminya

Setelah menjalani kisah cinta panjang yang penuh liku di sepanjang kariernya, Pinkan Mambo akhirnya rasmi menikah dengan seorang pembuat video klip bernama Steve Wantania. Mereka naik ke pelamin pada tahun 2013 silam di Los Angeles dan tinggal di sana berdua. 

 Setelah cukup lama tak terdengar khabarnya, tiba-tiba nama Pinkan kembali ramai menghiasi media massa. Alasannya kerana sebuah video mengejutkan dari penyanyi lagu Dirimu Dirinya itu muncul dan membuat umum cukup heboh. 

 Di petikan klip awalnya, Pinkan tampak menyanyi di pinggiran jalan Los Angeles ditemani seorang pemuzik. Di sampingnya ada sebuah papan bertuliskan bahawa dirinya menerima sumbangan supaya boleh deal kontrak dengan labelnya. 

 Mengetahui hal itu media langsung gencar mewartakan berita tersebut. Hasilnya dalam waktu sekejap nama Pinkan sudah ramai jadi headline di mana-mana. Beberapa memberitakan betapa mirisnya nasib wanita berdarah manado itu, sedangkan lainnya menghargai perjuangan Pinkan. 

 Kehebohan itu sendiri akhirnya sampai ke Pinkan dan suaminya, Steve. Uniknya, suaminya merasa sangat gembira dan bangga dengan berita gila-gila yang dilakukan media pada istrinya.

0 comments: